Brezplačna poštnina nad 20€

Dostava in plačilo ter navodila za naročanje

Kako je s plačilom?

Pri nas imate na voljo naslednje načine plačila:

Plačilo po povzetju

Naročeno blago ob dostavi plačate z gotovino kurirju dostavne službe GLS.

Plačilo s karticami

Sprejemamo plačila z bančnimi karticami: MasterCard in Visa. Pri nakupu izberete vrsto plačilne kartice in v ustrezni okenci vpišete še številko plačilne kartice in datum veljavnosti ter potrdite nakup.
Pri uporabi kartic Visa ali MasterCard, je potrebno vnesti še 3-mestno varnostno kodo, ki je na hrbtni strani kartice, desno od številke vaše kartice.

PayPal

Vsem uporabnikom PayPal-a omogoča hitro in enostavno plačevanje. 

Kako je z dostavo?

Do 13. ure naročeni izdelki bodo odposlani najkasneje en delovni dan po naročilu. Za naročnikovo potrditev se šteje mail ki ga boste prejeli takoj po oddaji naročila.

Če ponudnik ne bo mogel izpolniti svoje obveznosti, ker blago ne bo na razpolago, bo o tem nemudoma obvestil kupca. Naročeni izdelki bodo dostavljeni z navadno dostavo, odvisno od izbire kupca. 

Dostavna služba GLS dostavi vaše naročilo v 1-2 delovnih dneh. Zjutraj pred dostavo pričakujte email od GLS-a kjer lahko:

Izberete datum za dostavo

Sami lahko določite datum dostave. Štirje delovni dnevi po 1. datumu dostave so na voljo za izbiro. Le izberete opcijo "Nov datum dostave" in potrdite. GLS bo dostavil na željeni datum.

Spremenite naslov za dostavo

Vaš paket lahko dostavimo na drugi naslov, kot ste ga posredovali ob naročanju. Na primer, dostavimo lahko na vaše delovno mesto, na sosedov naslov ali k sorodnikom domov. Izberite opcijo "Nov naslov za dostavo" vnesite nov naslov in potrdite. GLS bo takoj preusmeril vaš paket.

Dostava v GLS ParcelShop

Kot naslov za dostavo lahko izberete GLS ParcelShop in vaš paket bo dostavljen direktno tja. V Parcelshop enoti je vedno nekdo ki prevzame pošiljko. Izberite online dostavo direktno v ParcelShop, npr. na vaši poti na delo.

Vse GLS ParcelShop enote imajo uporabniku prijazni delovi čas, paket pa lahko prevzamete ko vam najbolj ustreza. V kolikor ste za nekaj dni odsotni vam paket v ParcelShop enoti zadržijo do 4 delovne dni. Preprosto izberite opcijo "Dostava v GLS ParcelShop", izberite željeni ParcelShop in potrdite. GLS bo preusmeril paket in ga dostavil v željeno ParcelShop enoto.

Dostava v GLS Paketomat

V GLS Paketomatu vam je vaša pošiljka na voljo 24 ur na dan. Takoj, ko vam dostavimo paket v GLS Paketomat boste preko SMS sporočila ali elektronske pošte prejeli kodo za prevzem paketa.

GLS Paketomati so trdno zgrajeni in imajo več stopenj varnosti in nadzora. Nahajajo se na območjih, kjer je visoka fluktacija ljudi, kot naprimer pred velikimi trgovskimi centri ali pred bencinskimi črpalhkami. Preprosto kliknite na opcijo ''Dostava v GLS Paketomat'', izberete lokacijo le-tega in potrdite. GLS bo paket dostavil v želeno enoto, kjer bo paket na vas čakal štiri delovne dni. Pri Paketomatu lahko plačate tudi odkupnino.

Prevzem v GLS depo-ju

Izberete lahko osebni prevzem paketa v GLS depoju. Paket tako ostane v vam najbližjem depoju in je na voljo za predvsem do štiri delovne dni. Peti delovni dan se vrne pošiljatelju. Preprosto izberite opcijo "Osebni prevzem v depoju GLS" in potrdite. GLS bo varno shranil vaš paket do prevzema.

 Pred dostavo vas dostavni kurir pokliče na telefon za lažji prevzem.

 

Kako poteka sklenitev pogodbe/naročanje?

Izberete vse izdelke in njihove količine, ki jih želite naročiti/kupiti in jih dodate v košarico. Nato kliknete na gumb za košarico (košarica se odpre samodejno, ko izdelek v njo dodate) in preverite če so to izdelki, ki jih želite naročiti. Nato obljukate okence, s katerim se strinjate z našimi pogoji poslovanja in zasebnostjo. Nato kliknete gumb Na blagajno. V naslednjem koraku vpišete svoje podatke, ki so zahtevani. Podatek lahko s klikom na okence ob napisu- Shrani te informacije za v prihodnje- shranite podatke za prihodnjič. Nato kliknete gumb Nadaljuj na način dostave. V tem koraku se vam sama obkljuka možnost in cena dostave, ker je enolična (cena je 2.90€ za oba pošiljatelja, ter vse možnosti plačila, razen za naročila nad 20€, kjer je dostava brezplačna). Nato kliknete gumb Nadaljuj na način plačila. V tem koraku lahko s klikom na Pokaži pregled naročila pregledate vaše naročene izdelke, ter dostavo in njeno ceno. Nato so vpisani vaši podatki za dostavo. Če karkoli od tega ni pravilno, lahko s klikom spodaj (Vrni se na način dostave in nato še na vrni se na Vrni se k osebnim podatkom) podatke iz prejšnjih korakov popravite. Pod vašimi podatki imate na voljo dve izbiri plačila (preko Paypal sistema- vaš nakup se nadaljuje na dotični spletni strani, ali po povzetju). S klikom na krogec ob načinu plačila le-tega izberete. Nato imate možnost spremembe naslova za račun in s klikom na Potrdi naročilo sklenete pogodbo/naročite izdelke. Po tem prejmete še potrditveni email in vnovični pregled vaših podatkov. Če šele v tem koraku opazite da želite karkoli popraviti nam to morate sporočiti na email naslov: info@vse-zame.si do odpreme vašega izdelka.