Brezplačna poštnina nad 20€

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji


Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine vse-zame.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.



vse-zame.si je spletna trgovina, ki jo upravlja podjetje 

vpisan v  register AJPES

Urška Gliha Škrjanec s.p.

Jerova Vas 31

1290 Grosuplje

Davčna številka: 23303808

Matična številka: 8209766000

Ponudnik storitev e-poslovanja, v nadaljevanju ponudnik.



Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine al-clothing.com, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)


Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:


  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

  • kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (epošta)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
,
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
,
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
,
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
,

  • način plačila in dostave

  • časovno veljavnost ponudbe

  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka

  • pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi kontaktnimi podatki

  •  

    Ponudba artiklov



    Zaradi narave poslovanja preko interneta se ponudba trgovine vse-zame.si ažurira in spreminja pogosto in hitro.
 Navedena cena velja za nakup preko interneta v primeru takojšnjega 100% plačila z gotovino ali preko PayPal-a.

    Načini plačila



    V trgovini vse-zame.si ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu

  • preko nakazila na TRR

  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Eurocard/Mastercard, Visa)
  • Paypal

  •  

    Cene

    Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. 
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. 
V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
 Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektrinsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.


    Postopek nakupa



     

  • 1. Naročilo v čakalni vrsti


  •  

    Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Na tej stopnji ima kupec v roku 1 ure možnost preklicati naročilo preko emaila.

     

  • 

2. Naročilo potrjeno


  •  

    Po preteku dveh ur od sprejema naročila v čakalno vrsto, vendar največ v 48 urah, ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.




     

  • 3. Blago odposlano


  •  

    Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti ali telefonu obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračanja blaga, kako pstopa v primeru zamude pri dostavi in v primeru pritožbe.


    Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga


    Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od te pogodbe. Odstopni rok poteče v 14 dneh od dne, ko potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik. Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje (Vse-zame.si, Cesta v Mestni log 58g, 1000 Ljubljana, oziroma na elektronski naslov info@vse-zame.si) o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti, telefaksu ali elektronski pošti). V ta namen lahko potrošnik neobvezno uporabi priloženi vzorčni odstopni obrazec:

    – [Ime, fizični naslov ter po možnosti številko telefaksa in elektronski naslov podjetja]

    – Obveščam/obveščamo (*) vas, da odstopam/odstopamo (*) od pogodbe za prodajo tega blaga (*)/za zagotovitev te storitve (*)

    – Naročeno dne (*)/prejeto dne (*)

    – Ime potrošnika/potrošnikov

    – Naslov potrošnika/potrošnikov

    – Podpis potrošnika/potrošnikov (samo, če se obrazec pošlje v papirni obliki)

    (*) Po potrebi se črta

    Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe. Učinki odstopa od pogodbe Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja). Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov. Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.  Če je potrošnik prejel blago v zvezi s pogodbo:

    – Potrošnik blago vrne na naslov Vse-Zame.si, Cesta v Mestni log 58g, 1000 Ljubljana, brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva, na katerega je potrošnik obvestil podjetje o odstopu od pogodbe. Rok se upošteva, če potrošnik blago pošlje nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka. Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik. Potrošnik odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja.

    Davek

    Urška Gliha Škrjanec s.p. DDV ne obračunava na podlagi 1. odstavka 94. člena ZDDV-1. (nismo zavezanci za DDV)

    Dostava

    Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času, ki pa je posredno odvisen od vršilca dostave. Dostavo paketov opravlja GLS ali pa Pošta Slovenije. Predvideni rok dostave znaša 1 do 3 delovne dni. V primeru, da paketa ne prejmete v 7 delovnih dneh, to sporočite na email info@vse-zame.si.

    Dostava naročenih izdelkov v naši spletni trgovini se izvede v najkrajšem možnem času in je odvisna od razpoložljivosti izdelkov. Izdelke bomo dostavili na naslov, katerega ste navedli ob registraciji oz. nakupnem postopku, priporočamo vam, da navedete naslov na katerem se nahajate v dopoldanskem času. Prav tako priporočamo, da napišete mobilno številko, na kateri ste dosegljivi v dopoldanskem  času, saj vas bo kurir lahko poklical in se dogovoril z vami o načinu dostave.

    V primeru, da ne želite, da vam izdelek dostavimo na vaš naslov pa si lahko na spletni strani GLS Slovenije izberete tudi eno izmed Parcel Shop enot v kateri lahko paket prevzamete sami (poštno ležeče). Vse kar potrebujete napisati v polje s podatki za dostavo je vaše ime in priimek, ter naslov izbrane Parcel Shop enote.

    Odkupnino paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno / debno kartico. V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo GLS kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa in telefonska številka GLS dostavne službe (01 500 11 90), ter njihov elektronski naslov (info@gls-slovenia.com). Na navedene kontaktne informacije se lahko obrnete in naročite ponovno dostavo paketa na vaš naslov ali pa se dogovorite, da vam paket dostavijo na drug naslov (kjer boste v času dostave dosegljivi). Po vaši želji se lahko z GLS-jem dogovorite tudi za dostavo paketa v vam najbližjo Paketno trgovino ali v Paketomat, kjer lahko paket prevzamete sami.

     Seznam paketnih trgovin si lahko ogledate tukaj.

    Naročeni izdelki bodo v večini prierov odposlani še isti dan od naročila oz. najkasneje v roku dobave, ki je napisan pri posameznem izdelku. Pridržujemo si pravico do spremembe ponudbe izdelkov in roka dobave.

    Garancija

    
Za izdelke v spletni trgovini veljajo garancijski pogoji v skladu s slovensko zakonodajo.

    Komunikacija



    Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če se s tem uporabnik strinja. 

Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila,
 
  • pošiljatelj mora biti jasno razviden,

  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne; prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati.
  • Uporabnik mora izrecno dovoliti pošiljanje elektronskih sporočil, ob zahtevi, pa lahko tudi zaprosi ponudnika, da mu posreduje vse podatke, ki jih ima o njem. Zbrano elektronsko pošto uporabljamo za pošiljanje različnih akcij in novic, aktualnih v danem času.

    POLITIKA VARSTVA OSEBNIH PODATKOV

    Določbe v tem dokumentu zajemajo predvsem informacije, ki jih mora vsak upravljavec zagotoviti posamezniku, in sicer takrat, ko od njega pridobi osebne podatke. GDRP zahteva, da so te informacije podane v jedrnati, pregledni, razumljivi in lahko dostopni obliki ter jasnem in preprostem jeziku. V dokument se lahko vključijo še dodatne informacije, ki se nanašajo na osebne podatke, npr. o organizacijskih in tehničnih ukrepih za varnost osebnih podatkov.

    Verjetno je najbolj smotrno, da je ta politika objavljena na spletnem mestu upravljavca in se nanjo vključi povezavo, npr. iz obrazca privolitve za obdelavo osebnih podatkov. Seveda so možni tudi drugi načini seznanitve posameznikov z informacijami v tem dokumentu.

    V praksi se dokument pogosto pojavlja kot Politika varstva osebnih podatkov in zasebnosti, pri čemer se pod varstvom zasebnosti razumejo predvsem informacije o uporabi spletnih piškotkov in podobnih tehnologij, ki omogočajo sledenje uporabnikom, četudi načelno v anonimni obliki. Teh določb (o uporabi piškotkov ipd.) v tem dokumentu ni, ker GDPR na to področje ne vpliva.

    Naziv dokumenta ni bistven in je lahko tudi drugačen.



    POLITIKA VARSTVA OSEBNIH PODATKOV



    Upravljavec osebnih podatkov, spletne trgovine in kontaktni podatki

    Ta politika velja za obdelavo (uporabo) katerihkoli osebnih podatkov, ki ga izvaja družba Urška Gliha Škrjanec s.p. ali ki se izvaja v imenu upravljavca.

    Podatki o upravljavcu:

    Vpisan v  register AJPES

    Urška Gliha Škrjanec s.p.

    Jerova Vas 31

    1290 Grosuplje

    Davčna številka: 23303808

    Matična številka: 8209766000


    E-pošta: info@vse-zame.si


    Katere osebne podatke obdelujemo:

    • Osnovni kontaktni podatki (ime, priimek, telefonska številka, e-naslov);
    • Podatki o uporabi naših spletnih strani (kliki na povezave, porabljen čas) in podatki glede odziva na naša e-poštna sporočila (ali je bilo sporočilo odprto, na katere povezave ste kliknili); 
    • Podatki, ki jih potrebujemo za izpolnitev pogodbe in dostavo kupljenega blaga (predmet nakupa, cena, naslov za dostavo, čas dostave, način plačila, datum plačila, podatki o reklamacijah, podatki o izdanem računu ipd.).




    Pravne podlage za obdelavo osebnih podatkov:

    Vaše osebne podatke lahko obdelujemo na naslednjih pravnih podlagah:

    • kadar je to potrebno za izpolnitev naših zakonskih obveznosti (npr. izdaja računov za kupljeno blago);
    • kadar je obdelava vaših osebnih podatkov potrebna za sklenitev in izpolnitev pogodbe, ki ste jo sklenili z nami ali ker ste od nas želeli ponudbo;
    • kadar ste za obdelavo svojih osebnih podatkov podali privolitev za obdelavo za posamezen namen obdelave, pri čemer imate vedno pravico, da dano privolitev prekličete (npr. za prilagojeno obveščanje o naši ponudbi, ki temelji na oblikovanju profilov);
    • kadar imamo za obdelavo vaših osebnih podatkov zakonit interes (primer bi lahko bil: ko vam pošljemo e-pošto v primeru, da ste zapustili nakupovalno košarico na naši spletni strani brez dokončanja nakupa).



    Nameni obdelave osebnih podatkov

    Vaše osebne podatke lahko uporabljamo za enega ali več navedenih namenov:

    • komuniciranje z vami glede zagotavljanja naših storitev ter odgovarjanja na vaša povpraševanja;
    • sklenitev pogodbe in izpolnitev obveznosti, ki izhajajo iz sklenjene pogodbe;
    • tržno komuniciranje (pošiljanje e-pošte, navadne pošte in SMS sporočil);
    • tržno komuniciranje na podlagi prilagojenih oz. individualiziranih ponudb in sporočil, na oblikovanja uporabniških profilov oziroma razvrščanja v skupine, od katerih lahko vsaka prejema tržno komunikacijo z drugačno vsebino. Pri oblikovanju profilov spremljamo tudi posameznikovo aktivnost (kot npr. čas, ki ga posameznik preživi na določeni vsebini, katere vsebine ga zanimajo in odpiranje e-poštnih sporočil) ter frekvenco in vrednost preteklih nakupov; 
    • za uveljavljanje kakršnihkoli pravnih zahtevkov in reševanje sporov;
    • za statistične analize o prodaji našega blaga in o uporabi naših spletnih strani;


    Kako dolgo hranimo vaše osebne podatke in kaj se z njimi zgodi potem

    Osnovne osebne podatke hranimo ves čas, dokler ste naročniki na naše novice.
    Osebne podatke, ki jih obdelujemo na podlagi vaše privolitve, hranimo trajno oz. do preklica te privolitve z vaše strani.

    Podatke o izdanih računih hranimo 10 let od izdaje.

    Podatke, ki si potrebni za sklenitev in izpolnitev pogodbe med vami in nami, hranimo še 5 let od izpolnitve pogodbe (dobave blaga).

    Po poteku roka hrambe osebne podatke učinkovito izbrišemo ali anonimiziramo, kar pomeni, da jih obdelamo na tak način, da jih nikakor ni več mogoče povezati z vami oziroma ji pripisati vam.


    Prostovoljnost posredovanja podatkov in posledice neposredovanja

    Posredovanje osebnih podatkov je prostovoljno. Osebnih podatkov nam niste dolžni posredovati, vendar pa v primeru, da jih ne posredujete, ne more prejeti določenih storitev oziroma z nami skleniti pogodbe. Kateri podatki so taki, da njihovo neposredovanje povzroči navedene posledice, bomo navedli vsakič, ko bomo od vas pridobivali osebne podatke.


    Kdo ima dostop do vaših osebnih podatkov

    Vaših osebnih podatkov ne posredujemo in ne omogočamo seznanitve z njimi tretjim osebam (izven družbe Urška Gliha Škrjanec s.p. ) razen tistim, ki imajo z nami sklenjeno pisno pogodbo, na podlagi katere izvajajo določena opravila v zvezi z obdelavo podatkov in so dolžni spoštovati zakonodajo glede obdelave in varstva osebnih podatkov (t.i. pogodbeni obdelovalci). Pogodbeni obdelovalci, ki jim posredujemo osebne podatke, so:
    - ponudniki storitev marketinga;
    - ponudniki klicnih studiev;
    - ponudniki pošiljanja e-poštnih sporočil;
    - pošiljatelji blaga

    Pogodbeni obdelovalci smejo osebne podatke obdelovati zgolj v okviru naših navodil in osebnih podatkov ne smejo obdelovati za lastne namene. Zavezani so, skupaj s svojimi zaposlenimi, k varovanju zaupnosti vaših osebnih podatkov.

    Pogodbeni obdelovalci osebnih podatkov ne iznašajo v tretje države (izven držav članic Evropskega gospodarskega prostora – to so članice EU ter Islandija, Norveška in Liechtenstein).


    Kakšne pravice imate v zvezi z osebnimi podatki, kako lahko prekličete privolitev za obdelavo in kakšne so posledice preklica

    Glede svojih osebnih podatkov imate naslednje pravice:
    da od nas kadarkoli zahtevate:

    • potrditev, ali obdelujemo vaše osebne podatke;
    • dostop do osebnih podatkov in naslednje informacije: namene obdelave; vrste osebnih podatkov; uporabnike ali kategorije uporabnikov, ki so jim bili ali jim bodo razkriti osebni podatki, zlasti uporabnike v tretjih državah ali mednarodnih organizacijah; predvideno obdobje hrambe osebnih podatkov ali, če to ni mogoče, merila, ki se uporabijo za določitev tega obdobja; obstoj avtomatiziranega sprejemanja odločitev, vključno z oblikovanjem profilov ter razloge zanj kot tudi pomen in predvidene posledice take obdelave za vas;
    • eno (brezplačno) kopijo osebnih podatkov v obliki, ki jo določite sami (če je zahteva podana z elektronskim sredstvom za komunikacijo in ne zahtevate drugače, se kopija zagotovi v elektronski obliki); za dodatne kopije, ki jih zahtevate, lahko zaračunamo razumno pristojbino ob upoštevanju stroškov;
    • popravek netočnih osebnih podatkov;

    omejitev obdelave, kadar:

    • oporekate točnosti osebnih podatkov, in sicer za obdobje, ki nam omogoča preveriti točnost osebnih podatkov;
    • je obdelava nezakonita in nasprotujete izbrisu osebnih podatkov ter namesto tega zahtevate omejitev njihove uporabe;
    • osebnih podatkov ne potrebujemo več za namene obdelave, pa jih vi potrebuje za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov;
    • izbris vseh osebnih podatkov (pravica do pozabe), če so izpolnjene predpostavke iz člena 17 Splošne uredbe o varstvu podatkov, predvsem pa v primeru, kadar prekličete privolitev za obdelavo osebnih podatkov;
    • izpis osebnih podatkov v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki, s pravico, da te podatke posredujete drugemu upravljavcu, ne da bi vas mi pri tem ovirali;
    • prenehanje uporabe osebnih podatkov za namene neposrednega trženja, vključno z oblikovanjem profilov;
    • da za vas ne velja odločitev, ki temelji zgolj na avtomatizirani obdelavi, vključno z oblikovanjem profilov če so izpolnjene predpostavke iz člena 22 Splošne uredbe o varstvu podatkov.

    Če se ne ravnamo po zgoraj omenjenih določbah imate pravico, da zoper nas vložite pritožbo pri Informacijskem pooblaščencu, če menite, da obdelava vaših osebnih podatkov krši Splošno uredbo o varstvu podatkov.


    Postopek uveljavljanja pravic

    Svoje zahteve, ki se tičejo uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki lahko naslovite v pisni obliki na katerikoli kontakt, ki je naveden na vrhu tega dokumenta pod Upravljavec osebnih podatkov in kontaktni podatki.

    Za potrebe zanesljive identifikacije v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki lahko od vas zahtevamo dodatne podatke, ukrepanje pa lahko zavrnemo le v primeru, da dokažemo, da vas ne moremo zanesljivo identificirati.

    Na vašo zahtevo s katero uveljavljate svoje pravice v zvezi z osebnimi podatki, moramo odgovoriti brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v enem mesecu od prejema vaše zahteve.

    Stvarna napaka

    Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. (37. člen ZVPot)

    Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

    Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

    • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
    • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
    • vrne plačani znesek.

    Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

    • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
    • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
    • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
    • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

    Kako se preverja primernost artikla?

    Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

    Kako se stvarno napako uveljavi?

    Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. 

    Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

    Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

    Reklamacije in vračila blaga

    V kolikor je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga je dolžan vrniti  oziroma izročiti podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe.

    V primeru odstopa od pogodbe mora ponudnik v 14 dneh po prejemu blaga vrniti vsa prejeta plačila, ki so bili potrošniku zaračunani ob sklenitvi pogodbe (oddaji naročila). Ponudnik vrne prejeta plačila potrošniku na njegov TRR račun, ki ga potrošnik navede pri vračilu. Vračila se ne vračajo gotovinsko.

    V primeru reklamacije ali potrebe po dodatnih informacijah nam lahko pišete na info@vse-zame.si.

    Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga (kupec krije strošek vračila blaga). Uporabnik mora izdelke vrniti nepoškodovane.

    Izdelek pošljete skupaj z originalnim računom, vašimi kontaktnimi podatki in številko vašega TRR računa na naslov poslovalnice:

    VSE-ZAME.SI

    Cesta v mestni log 58G

    
1000 Ljubljana

    Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika, kopija pa se avtomatsko pošlje na e-mail naslov kupca. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.

    Izdelek, katerega želite vrniti, mora biti :

  • neuporabljen, nenošen, čist in nepoškodovan, s pritrjenimi etiketami in v originalni embalaži,
  • izdelke, ki so prodani v originalni embalaži, je potrebno vračati v originalni embalaži z originalnimi etiketami
  • če ste izdelek že začeli uporabljati, odstop od pogodbe in vračilo izdelka več ni mogoč,
  • priporočamo, da previdno odprete embalažo in jo obdržite v nespremenjenem stanju, na izdelku pa obdržite pritrjene etikete, dokler niste prepričani, da je izdelek ustrezen. Pri nakupu oblačil, perila in kopalk ustrezno velikost preverite s pomerjanjem čez druga oblačila, ne na golo kožo, pazite tudi na puščanje sledov ličil in pudra.
  •  

    Odveza odgovornosti



    Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. 
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.
 Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

    Pritožbe in spori

    


Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. 
Ponudnik je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Kupec se lahko v primeru težav obrne na ponudnika preko elektronske pošte. Postopek za oddajo pritožb je možen preko elektonske pošte info@vse-zame.si ali pisno na naslov podjetja.
 Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu potek nadalnje obravnave postopka. Družba ne priznava določenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov. Na povezavi https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL  najdete platformo za spletno reševanje potrošniških sporov. 
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem.
 Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
 Želimo vam prijetno nakupovanje!


    Ekipa vse-zame.si

    O piškotkih




    Kaj so to piškotki? 
Piškotki so majhne datoteke z informacijami, ki se začasno shranijo na vaš računalnik ob obisku spletne strani. Tako vas spletna stran prepozna, si z njim zapomni podatke o vašem obisku in vam omogoči prijazno ter enostavnejšo spletno storitev. S pomočjo piškotkov prilagajamo vsebino na naši spletni strani, si zapomnimo vaše preference in beležimo obisk naše spletne trgovine. Brskanje po naši spletni strani/trgovini je s piškotki prijetnejše, hitrejše in predvsem učinkovitejše.


Piškotki so sestavni del sodobnih spletnih strani in sami po sebi niso škodljivi, ne vsebujejo virusov ali kakšne drugačne zlonamerne kode. Piškotki upravljavcu spletne strani ne dajejo dostopa do računalnika in podatki, ki se zberejo na tak način preko piškotkov, ne vključujejo osebnih podatkov.
 Za potrebe naše spletne strani/trgovine uporabljamo SEJNE PIŠKOTKE. Ti so nujni za delovanje sistema za urejanje in prikaz vsebin ter poskrbijo za pravilen sprejem elektronskih sporočil in vsebin na spletni strani. Piškotki se izbrišejo, ko uporabnik odide s spletne strani.


Vrste piškotkov

Urad informacijskega pooblaščenca deli piškotke predvsem glede na invazivnost:


     

  • začasni ali sejni piškotki

  • trajni ali shranjeni piškotki

  • lastni piškotki

  • drugi piškotki

  •  

    Vsaka vrsta piškotkov se v zakonodaji in smernicah pooblaščenca obravnava drugače, kar lastnikom spletnih strani in spletnim razvijalcem otežuje doseganje skladnosti z Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) in predvsem nalaga, da se morajo o problematiki zasebnosti piškotkov podrobno podučiti, ter o uporabi le-teh osveščati tudi svoje spletne obiskovalce. V primeru invazivnejših piškotkov pa morajo od obiskovalcev pridobiti soglasje za njihovo uporabo.
Kako upravljati s piškotki? Večina spletnih brskalnikov omogoča, da nastavite vaše piškotke. Piškotke lahko zavrnete ali jih sprejmete s funkcijo, ki je že vgrajena v spletne brskalnike. Če piškotke zavrnete, lahko še naprej uporabljate našo spletno stran, vendar morda določene podstrani ne bodo pravilno delovale.


     

    Seznam piškotkov, ki jih uporabljamo

    Ime piškotka

    Namen

    Čas piškotka

    AdForm - TPC, GCM, uid

    Omogoča analizo prodaje preko različnih kanalov prodaje in ponovno targetiranje uporabnikov.

    Ne poteče

    AdWords - A, AdsUserLocale, I, SAG, aptenv, mid

    Omogoča analizo prodaje, statistiko ogleda strani in ponovno targetiranje uporabnikov.

    Različno

    Facebook - locale, datr, reg_fb_ref, reg_fb_gate

    Za povečanje sodelovanja naših uporabnikov preko družbenih omrežij, analizo prodaje in ponovno targetiranje uporabnikov.

    Ne poteče

    Google Analytics - utma

    Omogoča statistiko ogledov strani.

    Različno

    Google Analytics- utmb

    Omogoča statistiko glede na čas prihoda uporabnika na stran.

    Različno

    Google Analytics - utmc

    Omogoča statistiko glede na čas odhoda uporabnika iz strani.

    Ob zaprtju spletnega brskalnika

    Google Analytics - utmz

    Omogoča statistiko obiska in prodaje preko različnih kanalov.

    Različno

    Google Analytics - utmv

    Omogoča segmentacijo uporabnikov na strani.

    Različno

    Google Analytics - ga

    Statistika ogledov strani in analiza prodaje preko različnih kanalov prodaje.

    Različno

    Google Analytics - cid

    Statistika ogledov strani in analiza prodaje preko različnih kanalov prodaje

    Različno

    Criteo

    Omogoča analizo prodaje preko različnih kanalov prodaje in ponovno targetiranje uporabnikov

    Ne poteče

    RTB House

    Omogoča analizo prodaje preko različnih kanalov prodaje in ponovno targetiranje uporabnikov

    Ne poteče

    ZDEDebuggerPresent

    Omogoča spremljanje programske kode naše spletne strani. Uporablja se predvsem za odpravljanje napak na strani.

    Na sejo

    asid

    Omogoča spremljanje zaključka nakupa.

    Različno

    https_enabled

    Piškotek nam pove ali je bil uporabnik preusmerjen na zaščiteni protokol (https).

    Na sejo

    s_pers_c6

    Omogoča delovanje strani in oddajo naročila.

    Na sejo

    s_pers_c5

    Omogoča delovanje strani in oddajo naročila.

    Na sejo

    ngEnabled

    Piškotek omogoča delovanje za napredne brskalnike.

    Različno

    php, phtml, php3

    Piškotek za sistem zendServer, ki ga uporabljamo na našem serverju.

    Na sejo

    recently_viewed

    Omogoča ogled/prikaz zadnjih ogledanih artiklov.

    Različno

    Twitter - pid

    Za povečanje sodelovanja naših uporabnikov preko družbenih omrežij.

    Različno

    YOTTLY

    Omogoča analizo prodaje preko različnih kanalov prodaje in ponovno targetiranje uporabnikov

    Ne poteče