Brezplačna poštnina nad 20€

Vračila

Ali lahko blago vrnem?

Po določbah 43. člena Zakona o varstvu potrošnikov - lahko kupec v štirinajstih (14) dneh po prevzetju blaga odstopi od pogodbe tako, da pisno sporoči svojo odločitev e-naslov: info@vse-zame.si. Kupec ni dolžan navesti razloga odstopa od nakupa, vendar je dolžan blago vrniti nepoškodovano, neuporabljeno, v originalni embalaži, z originalnimi etiketami in v ustrezni količini. 
Blago, kupec mora vrniti štirinajst (14) dni po poslanem pisnem obvestilu o odstopu.
Priložena morata biti tudi originalni račun. Stroške vračila blaga, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa, poravna kupec.

Vračilo poškodovanih pošiljk

Če je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri GLS. Prejeti paket je treba predati kurirju GLS v enakem stanju, kot je bil pri prevzemu. Skupaj s GLS bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem času.

Reklamacija

V primeru poškodbe blaga, ki ni nastala pri prevozu, nas prav tako pisno obvestite v osmih (8) dneh po prevzemu pošiljke. Reševanje reklamacij bo potekalo v skladu z določili veljavnega zakona.

Naslov za vračilo ali menjavo blaga

VSE-ZAME.SI

Cesta v mestni log 58G


1000 Ljubljana


Slovenia
Pošiljk z odkupnino ne prejemamo!